Kondom Plastik

Assalamualaikum..

Temuduga spa8 untuk jawatan Penolong Pegawai Kesihatan Persekitaran

Penemuduga : Soalan last untuk awak. kondom diperbuat daripada apa?
aku : kondom diperbuat daripada PLASTIK.
Penemuduga : okay. awak boleh keluar. terima kasih.

Balik jer rumah, dengan pantas aku tanya kakak aku pasal kondom. patot la penemuduga tadi senyum kambeng jek dekat aku.cettttt.....ape kejadahnya kondom diperbuat daripada plastik. kondom diperbuat daripada GETAH la dol..sadis betol aku rasa masa tu..bongok T____T.

mak aih buruk bebenau kalau gelak macam neh

reason kenapa aku plastik menjadi jawapan pilihan aku :
  1. aku jakun. mana pernah tengok rupa benda alah tuh.
  2. aku budak kampung. aku tak tahu menatang apa kondom tuh.
  3. kondom bukan untuk spesis aku.
  4. aku rasa plastik sesuai untuk dibuat semua benda hatta kondom sekalipon. sebab tuh dengan konfiden dan berkeyakinan tinggi aku menjawab soalan itu.
  5. salah cikgu sekolah aku dulu laa sebab tak ajar.
notakukukakiku : kalau kondom diperbuat daripada plastik, camana laa ia nak berfungsi..haha


No comments:

Post a Comment