Kenapa Perlu Sedih Kalau Itu Yang Terbaik Buat Kita

kenapa mesti sedih dengan apa yang telah ditakdirkan

kenapa mesti terluka dengan apa yang telah ditentukan

aku tak tahu

cuma apa yang aku tahu

hati aku dirobek-robek, terluka!

cepat sangat menangis

even aku tengah tengok cite maharajalawak

mata aku still lagi keluar air mata

aku tak paham

sedihkah aku? terlukakah aku? sakitkah aku?

tiada jawapan yang pasti kenapa aku boleh sedih macam ni sekali

tetap tiada jawapan.

sekian.


5 comments:

  1. everything gonna be okay :)

    ReplyDelete
  2. senyum lah kerana setiap masalah mesti ada jalan keluar...

    ReplyDelete
  3. @anisa hang Tuah:hope so dear...tak tao nape sedeh sgt2 :(

    ReplyDelete
  4. @muz:takda jalan keluar dah.yang pasti suka atau tak, nak atau taknak, kena tempuhi jugak..

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:17:00 pm

    ACCLY U LIKE ME.......SY PN CM AWK GAK......

    ReplyDelete