Akujadigilabilaakurindudia!

Hello!Assalamualaikum semua..

Aku tahu lama gila aku tak update blog aku neh. aku tahu blog aku tak fofuler, so takda orang yang tertunggu -tunggu entri hampeh aku neh. tapi takpa nyah. mak sikit pun tak kesah. hahaha.dah naik bersawang dah. bukan sengaja aku tak mengupdatekan blog ni tapi aku sibuk sangat sampai aku rasa nak berak pun tak sempat. kalau lepas neh aku tulis entri pasal sembelit korang jangan tanya kenapa. kerana ini la penyebabnya. TAKDA MASA!

Okay!tutup cerita. sekarang life aku kerja pastu famili pastu kerja pstu famili. gumok dah jauh dari aku sekarang neh. so, aku harap-harap dia takda laa buat gila bila duk sana. aku tahu ayat aku memang agak tak sedap dibaca dan didengar tapi aku cuma harap dia duk sana elok-elok dan tak buat semua benda yang boleh menjejaskan dan memudaratkan hubungan aku dan dia.

Aku cuma nak bagitahu esok harijadi exbf aku. so, kat sini aku nak wish selamat harijadi yang ke24 untuk beliau. semoga dia sihat sejahtera dan bahagia selalu. walaupun aku dan dia tak ditakdirkan bersama, aku cuma nak dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang. aku doakan dia dari jauh sebab itu yang terbaik buat aku dan dia.



Tu jer cerita aku. aku dengan dia dah takda pape. so, aku fokus dengan dunia aku +gumOk sahaja. sekian..bai.

notakukukakiku : tetiba aku rindu dia. okay!aku gila.

No comments:

Post a Comment