Tak tahan sakit~

Hello!Assalamualaikum.

mukadimahnya aku dapat mc 2ari

sebab apa?

sebab nya aku sakit sampai empat penyakit datang serentak

gastrik teruk sampai tahap merangkak-rangkak macam biawak komodo+diarhea dah macam air pancut dekat klcc+muntah mencurah2 sampai dah lembek dan last sekali demam! 

gila kuat kan aku? memang pun..

Allah menguji berdasarkan kemampuan hambaNya

bila difikir balik memang tak tertahan sakit

tapi Alhamdulillah mak ngan abah memang betol-betol jaga aku time sakit

sekarang padan muka aku sebab tak boleh diet

kena paksa makan

kalau tak abah marah

macam budak kecik kan?

tapi takpe

tu tanda abah sayang aku!

neh gambar lama.sekarang aku dah kurus hokeh!sila percaya.

notakukukakiku : terharu gila bila tgh tido tetiba mak datang usap kepala tanya panas lagi ke tak. adehhhh~

4 comments:

  1. Auww~nis.jgn puji lebeh.kang malam neh takleh tdo..hikhik..

    ReplyDelete
  2. ala..mmg dah lawa
    xyah diet2

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyarkkkkk~diet itu mesti bagi seorang pompuan sejati mcm sy :p

      Delete