BirthdaY GirL

Semalam aku kena kencing kencang oleh budak gumok tue. pandai betul dia berlakon. Konon-konon nak jumpa cousin dia kat alamanda. aku neh yang jujur lagi naif ni ikut la dia tanpa banyak tanya. sekali dorang dah plan nak buat suprise party kat aku. nasib baik laa tak tercabut jantung aku neh...terharu betul bila ada orang sudi nak celebrate birthday kita...apa-apa pun i syg u laa...hihi

muka cover2 sebab terkejut kena ambush dengan diorang2 neh
dan yang kat belakang tu, penyanyi jemputan..=)

yang nie laa ketua lanun yang buat aku rasa nak meraung2 sebab terharu sangat2..
tenkiyu daun keladi,kalau boleh tahun depan nak macam nie lagi..hihi

Thanks a lot pada yang terlibat especially beliau sebab buat surprise party. memang dihargai sangat2 la. awak mmg best okay ..
aku sudah ada perancangan apa aku nak buat time birthday gumok neh masa bulan puasa nanti. Almaklumla birthday beliau jatuh pada hari keempat umat islam berpuasa..yeeessssssss!!!aku ada idea. apa kata kita celebrate kat masjid je lepas sembahyang terawih..best x idea aku neh?? boleh ajak tok imam dengan pak bilal sekali....hihi

gumOk : hadiah saya tak sebesar hadiah yang awak bagi kat saya
aku : alaaa..jgn laa buat saya malu...saya tahu laa yang bungkusan hadiah saya tempoh hari besar sangat. tapi isi dalam kocik jek..hehe...
gumOk : awak pakai tau henpon yang saya bagi kat awak. nanti xde laa asek putus2 jek bila ckp.
aku : kalo tanak pakai lagi xbole ke??syg laa...nak simpan jek..
gumOk : awak pakai jelaa...pakai henpon yang up to date sikit. ini tak, pakai henpon yg bole bt baling anjing...

Oke..aku paham maksud yang tersirat. rupa2nya sebelum neh dia malu aku pakai henpon aku yang lame..katanya standard kanak2 sekolah...gumOk!!lu amat jujur oke...

aku xpeduli ape org kata. henpon ni dah banyak berjasa dekat aku. sayang laa pulak nak pakai tepon lain.



No comments:

Post a Comment