Hujan Rintik-Rintik, Hati Tak Cantik.


Hai. Assalamualaikum.

Aku kena pindah opis kat Klang.

Gila zalim bos aku sebab buat aku macam neh.

Bukan aku sorang je tapi semua team aku. 

Mesti aku ada masalah untuk menerima keadaan baru nanti.

Dan disebabkan itu, aku kena pindah rumah juga.

Jauh dari dia, jauh dari Shah Alam. 

Damn!

Dan juga padan muka aku.
sekian.



14 comments:

  1. sabar yer :)
    henpon kan ade..

    ReplyDelete
  2. huu. kesian nya . sabar yeee. :)

    ReplyDelete
  3. anisa:hukhuk...henpon tak same dgn jumpa. neh mcm mane nak majok lame2 kalo jaoh2..uwaaaa....

    ReplyDelete
  4. fiqa:thanks sis..tgh sedeh :(

    ReplyDelete
  5. @Mohd Izzar:bkn masalah jaoh hanya jarak tapi masalahnye susah nak menerima perubahan..heppp....

    ReplyDelete
  6. jauh gila tuh..:(..

    xpe hujung minggu boleh jumpa..hari2 jumpa tentu muak kan..biarkan rasa rindu jadi kekuatan untuk bertahan di tempat baru

    ReplyDelete
  7. @syuxer:gile pon tak jaoh mcm neh..xpelaa...dah koje, nak buek camano (pasrah!redha!)

    ReplyDelete
  8. bile ni, tarikh xde
    leceh kan pindah2
    layan jelah

    ReplyDelete
  9. alolo..ciannye..xpe..dpt environment baru..kije rajin2 taw..:)

    ReplyDelete
  10. @Terbelog:bln 7 neh kene pindah bro. neh mcm mana nak pindah neh.. anak bini kat shah alam...

    ReplyDelete
  11. @cik paja hanim:oke sis...harap2 xdelah meghoyan sgt duk sane :p

    ReplyDelete
  12. jauhnya..dugaan ni..sabar tau.. :)

    ReplyDelete
  13. @kotak bulat:dah sabar laa neh.tgh menghitung hari..uwaaaaa

    ReplyDelete