Dia Gay?OmaigOd~

aku tak tahu benda ni betul ke tak

tapi aku rasa kawan aku gay

kenapa aku cakap camtu

sebab

dia hensem tapi tak suka perempuan

aku ingat nak mengorat dia

tapi aku pasti dia tak layan aku

sadis gila!

dalam friendlist pesbuk dia semua lelaki

apakah itu?

harap-harap bukan

aku harap dia ada perasaan kat perempuan lagi

so, aku ada peluang

bila kita boleh couple?

aku tahu korang nak cakap aku gatal

tapi takpa sebab aku bukan bini orang

muahahahaha

okeh~aku sengal

sekian

Assalamualaikum

motip aku letak pic neh?aku pun tak tahu..muahahhaha


5 comments:

  1. kawan lelaki akaq tu mungken gay ?
    o0opss , handsome kaa ?

    ReplyDelete
  2. hahhaha~
    betOi kot dik..
    tapi ensem!hahaha

    ReplyDelete
  3. @Alkisah:omg~OwhmenarikGile..haha

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:38:00 am

    awak love you dik

    ReplyDelete