Maaf Dari Hati

Assalamualaikum. Hai.

semalam tak pasal-pasal dia kena marah dengan aku

motip aku baran semalam?

aku pon tak tahu

mungkin sebab aku rindu dia gila-gila

mungkin aku rasa dia tak rindu aku

mungkin juga aku perlukan perhatian dari dia

ahh~begitu banyak kemungkinan disitu

semalam kau buat aku buka mata dan sedar

bahawa

kau yang terbaik buat aku

ilebiu sayang

okeh!mood gatal sudah datang

baik aku blah dulu~


 sori oke!i sayang you sampai tua la biarpun you dah kerepot :)

notakukukakiku : i'm not perfect!i make mistakes and i hurt u but when i say sorry, i really mean it..rasa bersalah gila!minta maaf kepada sidia~ilebiu





4 comments:

  1. Datang berkunjung, follow blog ...... ku tunggu follback nya

    ReplyDelete
  2. @GC~tade marah2.cuma sedikit tertekan perasaan disitu.hahaha

    ReplyDelete