Ashley Banjo Hot!!

Assalamualaikum. Hai.

Tadi aku tengok got to dance. tetibe pulak jari neh gatal nak buat entri pasal juri dia si Ashley Benjo Buger Banjo yang hot lagi hensem neh. meleleh beb bila tengok dia senyum. gila ah. oke. aku nak review sikit pasal si Ashley Banjo neh. dia neh leader kumpulan Diversity yang menang American Got Talent 2009. Dah laa femes, bijak pandai pulak tuh.eh...banyak cerita pun tak guna. kau tengok la sendiri.

Hensem!Kacak!Hot!MantOp~~
Gila tinggi Ashley neh~


Aku suka tengok dia senyum~~
seriOus aku suka dia senyum~~


Tapi dia dah ada awek dah. sikit sebanyak aku dah melepas nak ngorat dia. tapi takpe. disebabkan awek dia tuh mantOp dan meletOp, aku rela dia jadi madu aku. sekian.

notakukukakiku: nasib laa incik boifren tak tinggi macam dia neh...ooppppssss..haha.




























No comments:

Post a Comment