Bola Dan Bola Dan Bola Lagi

Assalamualaikum. Hai.


Tadi aku baca isuhangat dan aku tertarik dengan satu entri dia. so, aku nak kongsi dengan korang semua. sapa kata penyokong kelantan neh ganas?samseng?kaki pukul kaki belasah? ishhh...ishhh...ishh..tak patut betul. tapi brader-brader neh semua memang cool okay. aku suka.






abang-abang neh semua cool kan? aku suka..haha...tapi aku tak paham kenapa ada sesetengah orang sanggup berjaga malam sebab nak tengok bola. alahai~~dah takda kerja betul. kalau bangun buat susu anak ke, tukar pampers anak ke, ok la jugak. tapi tak tidur malam sebab nak tengok bola. apa yang syok nya tengok bola? tengok orang lari kejar-kejar bola. lepas dah dapat bola, tendang pulak. ape kejadahnya kejar bola kalau nak sepak balik. seriOus tak paham. kalau nak harapkan aku tengok bola memang takdo la. aku tengok bola pun sebab temankan si gumuk tuh yang memang gila bola tahap gaban. aku rasa aku patut belajar bagaimana nak kasi aku neh minat pada bola sepak. dan aku dah tahu dah cara macam mana..hehe...


dan ini adalah cara-cara untuk aku minat pada bola...hahahahaha....


Laki orang pon takpelaa...janji hadO

fuh~~hensem

Bekham!walau dah nak pencen tapi takpe asal mantOp


notakukukakiku : malam neh kena teman gumuk tengok bola kat karangkraf Kelantan vs Selangor  -_-

2 comments:

  1. hehheh tengok yang hensem je..

    ReplyDelete
  2. naseb laa ade yang ensem..ade gak mood nak tgk..wahahahah

    ReplyDelete